latin

Bienvenue sur le forum Freelang.com !

Moderators: kokoyaya, Beaumont, Sisyphe

Post Reply
123
Guest

latin

Post by 123 »

Pourriez-vous m'aider à traduire ce texte en latin car je n'y connais rien.Merci.(c'est pour moi personnellement)123
"in quorum medio jacere dicunt corpus Divi tutelaris Canionis ibi reconditum a Leone laudatissimo ejus urbis episcopo, anno Domini 799. Ejus translationis festus dies celebratur 11 martii, festivitatis vero 15 maii; in qua die, quod mirum est dictu, ex lapideo loculo liquor pretiosus manare solet dulcis et omnibus infirmitatibus salutaris. Prope sacrarium visitur locus ubi asservatur simulacrum ejusdem sancti in altari compaginato ex candido marmore, vacuo tamen: in eo asservatur pastorale pedum martiris, quod per foramen conspicitur, et tangitur; aliquando vero per menses multos nec apparet,nec tangi potest; quod ferunt cum accidit flagellum, iram divinam haud longius abesse. Asservatur in argentea pretiosa statua ejusdem insignis reliquia ad populorum confugium, et devotionem."
User avatar
serenita
Membre / Member
Posts: 1300
Joined: 11 Apr 2003 13:20
Location: Nice

Post by serenita »

Tiens, c'est bizarre je viens de traduire un texte de l'italien qui parlait de la même chose!Je ne suis pas latiniste mais il me semble que ce texte parle de San Canio et de sa dépouille ramenée par Leone en 799, du miracle de la sainte manne, de la dévotion du peuple à son égard, etc... :zoum:
Olivier
Membre / Member
Posts: 3176
Joined: 14 Jun 2002 02:00
Location: Toulouse

Re: latin

Post by Olivier »

Oui c'est bien ça Serenità, et c'est du latin facile à lire, pas du latin classique. 123, tu peux demander confirmation aux traducteurs sur Freelang, mais en gros ça dit: