anglais

Bienvenue sur le forum Freelang.com !

Moderators: kokoyaya, Beaumont, Sisyphe

Post Reply
bayaut
Membre / Member

anglais

Post by bayaut »

bonjour pouvez-vous corriger mes fautes svp merci
This article shows us that the popolation of the usa is compsed of hispanics,blacks who represent 70% of the population.However, some immigrants live illegally on the territory.The novel explains that immigrants leave their country because they want to fulfil their dreams.For example, in the novel ,the woman wishes to buy a beautifull house a car...
We can notice that some immigrants don't fulfil their dream.In fact they are exploited by the factories.Then these immigrants must work much to win a little of money.Also, they live in places where overlook the poverty, the violence,the drugs and above oll the insecurite. merci de me corriger et si vous pouvez envoyer un fichier vocale lisant ce texte pour que j'apprenne l'accent lol merci de votre comprehension
patmos
Membre / Member

Post by patmos »

Peut tu préciser si c'est une traduction ou une rédaction ? Dans le premier cas il serait utile d'avoir le texte d'origine.

Attention aux fautes de frappe. Je laisse à d'autre anglophone mieux qualifié que moi, le soins de rectifier quelques termes. Néanmoins je te conseille de remplacer "win a little money" par "earn some money", "to win" c'est dans la sens de gagner un challenge, gagner de l'argent c'est "to earn".
leelou
Membre / Member

Post by leelou »

ca ressemble bien a du boulot d'ecole ca...
Quand tu te lèves le matin, remercie pour la lumière du jour, la nourriture et le bonheur de vivre. Si tu ne vois pas de raison de remercier, la faute repose en toi-même.
Tecumseh, chef shawni
Post Reply