Hi I need the translation for "The Grim Reaper" or in German "der Sensenmann", I was thinking of "de dood" as personification, does anyone else have another name for this? TIA - Servien
Hoi ik ben op zoek naar de vertaling van "The Grim Reaper" of "der Sensenmann" in het Duits, ik zat te denken aan "de dood" als personificatie, heeft iemand anders nog een andere naam hiervoor? BVD - Servien
Nederlands (Dutch): The Grim Reaper/Sensenmann
Moderators: kokoyaya, Beaumont
-
- Guest
Hoi Fiona, bedankt voor jouw antwoord op mijn vraag. Ja ik zag het pas later op Wikipedia, maar thuis gebruiken wij altijd "Magere Hein" als iemand heel erg mager is... ik las later nog dat het in het Duits ook wel Gevater Tod heet
, Vader des Doods, klinkt ook opzich wel geinig :p (Ik was op zoek naar een artikel op http://nl.wikipedia.org dus vandaar dit onderwerp...
English: Oh do I have to?...
P.S. waarom moet je altijd zo vaak de bevestigingscode intypen da's mega-irritant! (heb al zowat 10x die code ingevoerd!)

English: Oh do I have to?...
P.S. waarom moet je altijd zo vaak de bevestigingscode intypen da's mega-irritant! (heb al zowat 10x die code ingevoerd!)