Bonjour a tous!
J'aurais besoin d'aide urgemment!Serait-il possible a quelqu'un de me traduire, meme grossierement un texte d'une dizaine de lignes??
MErci d'avance!
Bonjour a tous,
alors voici le texte:
" Me creguet. E mai cop sia pas estat tan parlufier, crese que la domaisela se quitet pron ganhar a la causa de sa garison. Tot debanant aqueli sovenirs, me bressa son anar ninoi e gracios. Atrobe risolier co que me pensave pas qu'o foguesse e perde la vista de mon projecte primier qu'era de faire lum sus l'astrada de Joan. Li gracias d'aqueu temps d'aila portavan grana a nostris angoissas, e nostris pantais ja avian pas fe dins la vida.
D'efecte aquela aventura estrania me faguet comprene de que sera passat dins lo cor sensitiu de Joan. En facia d'aqueu mond que lo macava e que podia pas patir , mon amic avia bastit son mond d'eu ont vivia toti lis oras que podia derrabar i jornadas que se rebalan. La solesa era son opium. Cercava la solesa per i oblidar de viure. Sonava aquo son joc.
E mai apres aquel auvari que m'agradave de li ramentar de quora en quora, devinere mantun cop que Joan, dis lo silenci e la solitud, contuniava de jogar."
J'espere que quelqu'un pourra m'aider, j'en ai vraioment besoin c'est tres important!Meme en gros, ne vous appliquez pas en francais, j'arrangerai apres!
En tous cas, merci pour vos reponses jusqu'a maintenant!
A bientot!