Aquesta matin, pasèri lo concors per l'annada de preparacion al concors (autre concors!) de professor dels escòlas (mas lo cal pas dire a los que comprenan pas l'occitan ).
Fa seis ans qu'ei pas parlat l'occitan (e que l'ei pas practicat) e se lo concors d'aquesta matin foguèri bon, deurai parlar amb professors d'occitan al fins d'abril.
Pensi qu'auratz comprés que lo debi trabalhar. Se qualqu'un me vol ajudar en parlant amb ieu...
Last edited by kokoyaya on 07 Sep 2005 16:27, edited 1 time in total.
Aquesta matin, pasèri lo concors per l'annada de preparacion al concors (autre concors!) de professor dels escòlas (mas lo cal pas dire a los que comprenan pas l'occitan ).
atencion las faltas ! Aquest matin, passèri (puslèu ai passat) lo concors per l'annada de preparacion al concors (autre concors!) de professor de las escòlas (mas lo cal pas dire a los que comprenon pas l'occitan ).
Fa seis ans qu'ai pas parlat l'occitan (e que l'ai pas practicat) e se lo concors d'aquest matin foguèri bon, deurai (hum, construccion que me sembla pas bona, vau avertadar) parlar amb de professors d'occitan a la fin d'abril.
Pensi qu'auratz comprés que lo debi (es pas devi ?) trabalhar. Se qualqu'un me vol ajudar en parlant amb ieu...
En tot cas, bona fortuna !
Ieu me soi decidit per far Istòria/Occitan l'an que ven e benlèu per acabar professor de l'un o l'autre.
Benlèu serèm colegas!
Bon, voliás pas parlar en òc ?
Avèm qu'a parlar de punts gramaticals o de vocabulari o d'autres causas apassionantas!
E una question qu'a pas grand causa a veire : val mai esperar de saber plan una lenga abant de n'aprene una autra o fa rès e se pòt aprene dos o tres lengas en meteis temps per pas se mesclar lo cap ?
Fornet, quin occitan parlas ? Ieu tòrni a aprener lo langadocian (qu'aimi pas tròp lo gascon ).
Se tot pasa coma voldriai, dintrarai a l'IUFM l'an que ven per preparer lo concors de professor dels escòlas en escòlas bilingüas occitanas.
Perqué parlatz pas sus la tièra "parlar_occitan" ? Lor cal mostrar que los joves an enveja de parlar en occitan mas non pas sonque de problemas de grafia e tot aquò ... parlar de quicòm mai !